Klachten Summit ’17: hét event voor klachtenmanagement

Klachtensummit-event

Fast response rates, ervaringen en recensies zijn voor klanten een steeds belangrijkere graadmeter voor koopgedrag. De klachtenafhandeling is daarmee het visitekaartje van de organisatie. Heb je als bedrijf de klantenservice op orde, dan uiten je klanten dat op social media. Maar een klachtenstrategie is veelal niet uitsluitend gericht op negatieve reacties. Effectief reageren op klachten biedt ook kansen om een goede relatie met je achterban op te bouwen en je imago te versterken.

Klachten Summit ’17

Technologische ontwikkelingen op het gebied van klachtenmanagement en webcare nemen in razend tempo toe. Consumenten worden daarnaast steeds creatiever met het uiten van klachten. Om die reden organiseren we begin maart hét event voor klachtenmanagement: Klachten Summit ‘17.

Technologische innovaties

Tijdens de Klachten Summit ’17 zullen wij een aantal technologische innovaties op het gebied van klachtenmanagement voorleggen. Twee sprekers zullen iets vertellen over textmining en iets over spraakherkenning. Door deze technieken effectief in te zetten wordt het oplossen van klachten en het helpen van klanten steeds makkelijker en efficiënter. Organisaties krijgen tijdens de Klachten Summit ‘17 de gelegenheid om op het gebied van klachtenstrategie en –afhandeling ervaringen met innovatieve technieken te delen en van elkaar te leren. Met deze waardevolle informatie kan de klachtenstrategie van uw organisatie naar een hoger plan getild worden.

Textmining

Predictive modeling, data mining, machine learning en textmining; het internet staat er vol mee en iedereen heeft het erover. Maar wat kunt u er nu echt mee? Totta data lab zoomt tijdens deze summit in op het effectief inzetten van textmining binnen klantcontactcenters. Door klantcontact en klachten te analyseren kan herhaalverkeer worden voorkomen en is uw klant sneller en beter geholpen.

Spraakherkenning

Is een burning platform wel echt een burning platform? Spraakherkenning legt het échte pijnpunt van klachten bloot. Door spraakherkenning in de organisatie te implementeren kunt u klachten op strategisch niveau oplossen en in veel gevallen zelfs voorkomen. Tijdens de Klachten Summit ’17 zullen succescases van spraakherkenning worden gepresenteerd door een externe spreker!

Voorlopig programma

10:30 – 11:00 Ontvangst
11:00 – 11:15 Aftrap Klachten Summit ’17
11:15 – 11:45 Klachtenafhandeling verbeteren m.b.v tekst analytics – Totta data lab, Jesse Luk
11:45 – 12:15 Klachten oplossen op strategisch niveau m.b.v. spraakherkenning
12:15 – 13:00 Lunch
13:00 – 14:00 Discussieforum
14:00 Netwerkborrel

Wees er snel bij!

Meediscussiëren tijdens de Klachten Summit is gratis. Datum en locatie voor de Klachten Summit ‘17 zullen nader bekend worden gemaakt. Heb je interesse? Wees er dan snel bij. Er zijn namelijk een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Neem contact op met Patrick Kant, Consultant bij Totta Research of met Jesse Luk, accountmanager van Totta data lab

Posted on 1 februari 2017

Share the Story

Back to Top