E-mail Analyzer

Een man typt op een witte laptop, waarboven social media icoontjes zweven

Niets is wat het lijkt

Het afhandelen van e-mails; het lijkt zo makkelijk. Het is echter een uitdaging om de afhandeling goed in te bedden in het klantcontactproces. Misschien denk je wel dat het bij jouw organisatie goed geregeld is, maar is dit ook echt zo? Hoe worden de e-mails van jouw klanten door jouw organisatie afgehandeld? Wat zijn de belangrijkste onderwerpen van deze e-mails? Ben je in staat om al je e-mails te classificeren? Kortom, wat weet je eigenlijk van de e-mailafhandeling?

Met onze e-mail analyzer helpen wij organisaties inzicht te geven in de huidige stand van zaken. Krijgt de klant op tijd antwoord? Waar gaan de meeste vragen over? Na hoeveel mailverkeer neemt de klant telefonisch contact op? Welk type e-mail heeft de hoogste prioriteit? Bij welke afdeling moet een specifieke e-mail terechtkomen? Bij welke contactagent is de afhandeling van de e-mails te laag? Welke agent moet veel mailen om een case af te sluiten? Oftewel, wie heeft er aansturing nodig? Wij zijn in staat om dit soort vragen te beantwoorden.

Uitgebreide analyse van al het mailverkeer

De e-mail analyzer is een algoritmisch model dat het volledige mailverkeer – in de breedste zin van het woord – analyseert en visualiseert. Denk hierbij ook aan alle open velden die met tekstanalytische software worden geclassificeerd. Met de e-mail analyzer krijg je inzicht in de periode waarin de e-mail door jouw organisatie wordt afgehandeld. Dit wordt gekoppeld aan de onderwerpen van de e-mails. Daarnaast kun je de e-mails door middel van classificatie doorsturen naar de juiste persoon, zonder dat er een agenthandeling aan te pas komt. Dit zorgt voor een efficiëntere en privacyvriendelijke verwerking van het mailverkeer.

Er zijn nog talloze extra analyses die door ons kunnen worden samengesteld. De e-mail analyzer is bedoeld voor organisaties met klantcontactcenters. Wij vertellen je hier in een persoonlijk gesprek graag meer over. Denk je dat dit iets voor jouw organisatie kan betekenen? Neem dan contact met ons op via ons contactformulier.

Back to Top